Záručná doba na tovar je 24 mesiacov, pokiaľ nie je pre konkrétne prípady stanovená záručná doba iná a začína plynúť dňom prevzatia tovaru kupujúcim. Po uplynutí záručnej doby právo na reklamáciu kupujúcemu zaniká.
Reklamačný poriadok sa vzťahuje na tovar zakúpený kupujúcim formou e-shopu na stránke elektronického obchodu predávajúceho a vykazuje vady, za ktoré zodpovedá výrobca alebo predávajúci. Predávajúci nezodpovedá za vady spôsobené nevhodným a nešetrným zaobchádzaním ako aj mechanickým poškodením.
Pri uplatnení reklamácie je predávajúci povinný túto vybaviť v zákonne stanovenej lehote do 30 dní od jej doručenia, pokiaľ sa kupujúci s predávajúcim nedohodne inak. O priebehu reklamácie predávajúci kupujúceho informujeme elektronicky, príp. poštou na ním uvedenú adresu.
Reklamačné konanie začína plynúť súbežným splnením nasledovných podmienok:
doručením reklamovaného tovaru predávajúcemu
doručením dokladov potrebných k začatiu reklamačného konania:
Kupujúci reklamáciu uplatňuje zaslaním na vlastné náklady (alebo osobným doručením) reklamovaného tovaru a príslušných dokladov na adresu predávajúceho: ERIDONNA s.r.o., Hlavná 992, 92401 Galanta. V prípade posielania, zásielku odporúčame poistiť (napr. Slov. poštou formou „Cenného listu“).
Bližšie informácie o reklamačných podmienkach nájdete vo Všeobecných obchodných podmienkach v časti „Záruka a reklamačné podmienky“.
V prípade akýchkoľvek otázok nás neváhajte kontaktovať. Radi vám ich zodpovieme na našich tel. číslach: +421 905 211 344, +421 948 453 354, alebo e-mailom na: eridonna@eridonna.sk.